You are here: Home Nieuws Nieuwsbrieven Nieuwsbrief 19 (updated)

Nieuwsbrief 19 (updated)

E-mail Afdrukken

UPDATE FOTO'S UPLOADEN

Beste deelnemer,

Bij deze de beloofde handleiding voor het uploaden van je foto's. Binnen afzienbare tijd volgt er nog een update over het onderzoek (en over de nabespreking!)

Met vriendelijke groet,
de studiereiscommissie

Beste deelnemer,

Helaas, de reis is voor de meeste mensen afgelopen. We zijn bijna allemaal weer terug in het veel te koude Nederland. De studiereis mag dan afgelopen zijn, het studieproject helaas nog niet. Om wat duidelijkheid te verschaffen in wat er gedaan moet worden, sommen we het hier even kort en bondig op:

– Dagverslagen uitwerken

• 600-900 woorden

• In het Nederlands (website) en het Engels (website+eindverslag,latex)

• Kies ook 1 of 2 leuke foto's uit van die dag

– Microverslag afmaken

• Voor diegenen die een ander bedrijf hebben gekregen, en waarbij het vooronderzoek dus niet aansluit, zullen wij een gesprek hebben met Huub. Wij verwachten niet dat het een probleem zal zijn.

– Themavak afmaken

• EC's voor themavak moet je zelf regelen bij de vakgroep waar je het themavak hebt gevolgd.

– CR afmaken

• Spreekt voor zich

– CR verhaal

• Algemeen deel over het bedrijf (hoeft maar 1x per bedrijf, universiteit twente hoeft niet) (300-600w)

• Deel over de afdeling waar je hebt gewerkt (hoeft maar 1x per afdeling) (100-200w)

• Opdrachtomschrijving en jouw/jullie resultaat en ervaringen (hoeft maar 1x per opdracht) (800-1600w)

– Foto's uploaden

• Niet verplicht natuurlijk maar wel heel erg leuk. Om het leuk te houden en alles mooi, duidelijk en overzichtelijk op de website te kunnen / aan jullie kunnen geven, willen we wel dat de foto's die upgeload worden aan een aantal eisen voldoen:

• Waar nodig gedraaid

• Tijd/Datum staat goed (natuurlijk niet van het bestand, maar in de EXIF data van de foto), ook aangepast naar tijdzone. (Hanoi +6, KL/Singapore +7, Seoul +8)

• Geen dubbele/onscherpe/saaie foto's, kies de beste uit!

• Fotograaf van foto staat ingesteld.

• Binnenkort zal er een mailtje worden gestuurd met hoe het verder moet worden upgeload.

De commissie wil het 3e kwartiel weer fris aan de studie beginnen, dus dan willen we het project bijna geheel afgerond hebben. Het 3e kwartiel begint 1 februari, dus de deadline voor ALLES is 25 januari, maar zorg er gewoon voor dat het eerder klaar is. Verwacht je dit niet te halen, dan graag contact opnemen met ons.

Verder zal er geen geld teruggegeven worden zolang nog niet iedereen alles af heeft.

De foto's en de dagverslagen graag zo snel mogelijk inleveren, vinden de ouders leuk :)

Mvg, de studiereiscommissie

Laatste aanpassing ( zondag 23 januari 2011 15:22 )