You are here: Home Nieuws Nieuwsbrieven Nieuwsbrief 18

Nieuwsbrief 18

UPDATE NIEUWSBRIEF

Visa approval letters

Er waren wat foutjes in de informatie voor het invullen van de Visa Application Form geslopen.
Bij 6, Je type of passport is niet 'official', maar 'regular'.
Bij 8, Je present adres is je verblijfplaats in Nederland en niet die van het hotel.
Bij 10, Je kunt hier de gegevens van het hotel invullen.
Bij 11, Je einddag is de laatste dag dat je in Vietnam bent, dus eventueel de laatste dag van je vakantie.

Micro- en thema-onderzoek

Nog even ter herinnering, we willen graag dat iedereen een .tex bestand inlevert. Verder moet de naam van de map op de SVN gelijk zijn aan de naam van het bedrijf (dus zonder je eigen naam erbij). De naam van het .tex bestand moet micro.tex zijn. Als je een .bib bestand hebt moet de naam daarvan gelijk zijn aan de bedrijfsnaam (dus hetzelfde als je mapnaam). Houd er bij het invoegen van plaatjes rekening mee dat de Masterfile een map hoger ligt. Deze conventie geldt ook voor de thema-onderzoeken.

Met vriendelijke groeten,
De studiereiscommissie

NIEUWSBRIEF

Beste deelnemer,

Waarschijnlijk de laatste nieuwsbrief, neem het allemaal nog even aandachtig door, zodat je goed voorbereid op reis kunt.

Visa Vietnam (BELANGRIJK)

Om Vietnam binnen te komen, moeten jullie dit document allemaal TWEE keer invullen (inclusief pasfoto). Neem ook twee extra pasfoto's mee, mocht het niet goed zijn. Vul de volgende velden als volgt in:
Onze nationaliteit is 'dutch'.
Onze 'kind of passport' is 'official'
'Issued by' is bijvoorbeeld 'Burgemeester Enschede'
'Profession' is 'student'
'Place of Employment' is 'University of Twente'
En de tel. nr. '+31 53 489 9111'
'Present address' is '14 Luong Van Can Str.,Hoan Kiem Dist., Hanoi'
En de tel nr: '+84 4 824 7566'
'Purpose of entry and exit' is 'study tour'
We komen op 10 november Vietnam binnen.
'Entry & exit times' is multiple.
'Port of arrival and departure' is 'Noi Bai'
Bij 'Done at' en 'On' vul je ook '10 november' en 'Noi Bai' in, aangezien het de bedoeling is dat je het op het vliegveld invult.

Definitieve begintijd studiereis

Het studieproject is al een tijdje bezig, maar binnenkort zal ook de reis van start gaan. Jullie worden allemaal om 4 november om 5.30u verwacht voor de Hogekamp.

Micro- en thema-onderzoek

Het micro-onderzoek is als het goed is ingeleverd en het thema-onderzoek moet aankomende zondag worden ingeleverd. Wij moeten het verslag maandag voor het begin van de normale werktijd aangeleverd hebben bij de printshop. Dus zouden wij het erg prettig vinden als jullie het al voor zondagmiddag (compileerbaar) op de SVN zetten, zodat wij het niet al te laat hoeven te maken.

Gewicht bagage

Het deelnemerspakket dat jullie maandag gaan ontvangen, gaat ongeveer 2,5 kg wegen. Daarnaast hebben wij voor algemene spullen 0,7 kg per persoon nodig (hoeft niet bij je in de koffer). Het deelnemerspakket zou je als handbagage mee kunnen nemen, dus pak je koffer voor maximaal 19,3 kg in.

Thuisblijversinformatie

De thuisblijversinformatie staat online, dit kun je hier vinden. Ook zal er tijdens de reis een blog worden bijgehouden op http://www.ngoisang.nl , wijs je ouders en grootouders hier ook even op.

Update paklijst

– Deet
– Wereldstekker hoeft niet, zit al in deelnemerspakket

Uitzwaaiborrel

Aankomende maandag is de uitzwaaiborrel. We gaan dan ook de deelnemerspakketten uitdelen, dus daarom willen we jullie vragen om al om 20:00u te komen. Julile mogen nog steeds jullie vriendjes en vriendinnetjes om 20.30u uitnodigen. De eerste 4 fusten zijn op kosten van het studieproject (jullie dus).

Deadline stukje over CR

Voor het naverslag moet iedereen een klein stukje schrijven over de CR die hij gedaan heeft. Dit moet voor 1 februari af zijn.

Met vriendelijke groeten,
De studiereiscommissie

Laatste aanpassing ( dinsdag 12 januari 2010 14:37 )