You are here: Home Nieuws Nieuwsbrieven Nieuwsbrief 10

Nieuwsbrief 10

E-mail Afdrukken

Beste deelnemer,

Alle macro onderzoeken zijn voor de vernieuwde deadline ingeleverd! Dit tot grote vreugde van de commissie, die nu vol vertrouwen is dat alle toekomstige deadlines ook gehaald gaan worden. Dit betekent helaas ook dat er geen extra inkomsten voor het project zijn...

De verdeling van de overgebleven macro onderzoeken is als volgt:

International politics: National econimcs en International economics
National econimcs: International economics en Technology
International economics: Technology en International politics
Technology: International politics en National econimcs

Herhaling:
- De deadline voor het inleveren van de peer reviews is 20 september
- De peer reviews worden ingeleverd door een bestand met opbouwende kritiek in de desbetreffende map op de SVN te zetten. Als je in overleg met de andere groep je commentaar op een andere manier kenbaar maakt, is dat natuurlijk ook prima. Houd dan wel de commissie op de hoogte, zodat zij weet dat je je peer review hebt gedaan.

Eisen aan inlevering:

Niet alle groepen hebben hun onderzoek op de gewenste manier ingeleverd. Inlevering moet aan de volgende eisen voldoen:

- Iedere groep heeft één map op de SVN.
- In die map staat één tex-bestand, die dezelfde naam heeft als in de template staat.
- In die map staat één bib-bestand.
- Plaatjes worden ingeleverd in png-, jpg- of pdf-formaat.
- Er staan geen RARs, WORD bestanden of PDFs met tekst in de map.
- Er moeten 1500 woorden pp geschreven worden (3000 voor minorstudenten).

Van de groepen die dit aangaat, wordt verwacht dat ze dit op 20 september hebben gecorrigeerd.

Themavak
Volgens de planning van het themavak, wordt deze week de voorlopige versie bij je begeleider ingeleverd. Bij de deadline van 28 september wordt verwacht dat je onderzoek klaar is en de opmerkingen van je begeleider verwerkt zijn.

Met vriendelijke groeten,
De studiereiscommissie

Laatste aanpassing ( dinsdag 12 januari 2010 12:42 )