You are here: Home Nieuws Nieuwsbrieven Nieuwsbrief 11

Nieuwsbrief 11

4437_17680665[1]_1.jpg

Beste deelnemer,

Nu de eerste versies van het macro verslag op de svn zijn verschenen en iedereen druk bezig is met de peer-revieuws wordt het tijd om de presentaties in te roosteren. Helaas is Sirp de Boer niet meer in staat om de rest van het vooronderzoek te begeleiden. Gelukkig hebben we nieuwe begeleiders gevonden welke komende week ook nog een middag vrij hebben gehouden om de presentaties bij te wonen.

De presentaties van de macroverslagen zijn dan ook ingeroosterd op: dinsdag 22 september van 13.30 tot 17.30 in HO 3156. Iedereen zal deze middag aanwezig moeten zijn om de op- en aanmerkingen vanuit de Nikos groep te kunnen verwerken voor de definitieve versie. Enkel de macro presentaties gepresenteerd te worden. De presentaties zullen per groepje gegeven moeten worden en mogen tussen de 10 en 15 minuten lang zijn. Hierna zal er tijd zijn voor vragen van andere deelnemers en de begeleiders. Deze presentatie telt tevens mee voor je eindcijfer van het macro onderzoek.

Tevens wil ik iedereen er op wijzen dat wanneer er verslagen op de svn worden ingeleverd dat de .tex file wel moet compileren! Mocht dit nog niet het geval zijn: pas dit dan zo snel mogelijk aan!

Tot dinsdag!

Met vriendelijke groet,

De studiereiscommissie

Laatste aanpassing ( maandag 21 september 2009 11:32 )