You are here: Home Nieuws Latest Studenten Softbal Toernooi

Studenten Softbal Toernooi

E-mail Afdrukken

Ngoi Sang versloeg de sportraad met Softbal, lees ook het artikel in het UT nieuws

Op donderdag 14 mei vond het Studenten Softbal Toernooi plaats, het jaarlijkse open toernooi van de High-Tech-Hitters. Nu wou het dat uw favoriete studiereiscommissie in samenwerking met het Scintilla bestuur als team ook deelnamen aan dit toernooi Het toernooi had ditmaal de vorm van een wedstrijd, aangezien er naast ons team nog één ander team aanwezig was: het betrof een combinatieteam van de Sportraad en de organisatiecommissie van de Batavierenrace. Nu heeft de studiereis commissie begin dit jaar ook al tegen de sportraad geroeid tijden de Enschede regatta (open studenten roei wedstrijd). Nadat de sportraad deze roeiwedstrijd van ons verloren had was het SST een goed moment om revanche te nemen, maar helaas slaagde de sportraad hier niet in..
In de eerste inning nam de studiereis commissie direct al de leiding met een voorsprong van 4-2. Na enkele inningen slaan wist het Bata-Sportraadteam terug te komen, waardoor de stand na vijf inningen op 7-7 stond. In de spannende zesde en laatste inning bleek de studiereiscommissie echter toch te sterk voor haar tegenstander en won de wedstrijd met 11-9.

Laatste aanpassing ( maandag 29 juni 2009 11:50 )   Geen reacties.
You need to login or register to post comments.
Reageer op dit artikel in het forum. (0 posts)