You are here: Home Informatie Informatie voor deelnemers Deelname

Deelname

Participation

De commissie wil graag zoveel mogelijk deelnemers mee nemen. Echter, met het oog de uit te voeren contract research stelt zij toch een aantal eisen aan de deelnemers.

De belangrijkste eisen zijn:

1.       De deelnemer moet student elektrotechniek aan de Universiteit Twente zijn

2.       De deelnemer moet minimaal 100 ECTS hebben en het B2 project afgerond hebben.

Ook moet de deelnemer een korte motivatiebrief schrijven waarom hij mee wil op studiereis, hoever hij in zijn studie gevorderd is en wat zijn sterke en/of zwakke punten zijn. Zo kan de commissie inschatten of de deelnemer een juist beeld van het studieproject heeft en passende contract research verzorgen. Wanneer de aanvrager niet aan de eisen voldoet maar toch deel wenst te nemen aan het studieproject, moet hij vermelden waarom hij denkt in staat te zijn contract research op niveau te kunnen doen.

De inschrijving sluit op 6 mei.

Laatste aanpassing ( maandag 21 september 2009 10:36 )